✈️ DOPRAVA ZDARMA NA VŠECHNY OBJEDNÁVKY ✈️

FAQ

1. POTŘEBUJI MÍT K OBJEDNÁVCE ÚČET?

    Ne, můžete také zadat objednávku jako host. Pokud však u nás máte účet, existují určité výhody:

    • Rychlý proces pokladny
    • Snadno zobrazte stav své objednávky a historii objednávek
    • Dostávejte aktualizace s podrobnostmi o našich nových vydáních a speciálních akcích
    • Budoucí slevy


    2. JAKÉ ZPŮSOBY PLATBY PŘIJÍMÁTE?

      Přijímáme všechny běžné kreditní a debetní karty (VISA, Mastercard) nebo můžete použít platbu na dobírku


      3. JAK JE MOJE ONLINE OBJEDNÁVKA BEZPEČNÁ?

        Při nákupu online pomocí vaší kreditní karty jsou všechny vaše informace zadány na zabezpečené webové stránce SSL. Vaše údaje jsou poté zašifrovány SSL a odeslány přímo do sítě našeho poskytovatele kreditních karet, kde je vaše karta a transakce autorizovány a schváleny. Informace o vaší kreditní kartě nejsou uloženy na našich serverech.


        4. JAK NASTAVÍM DOPRAVNÍ ADRESU?

          Vzhledem k tomu, že naše webové stránky a služba jsou založeny v češtině, všechny údaje, které zadáte, musí být v češtině.


          5. MOHU PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY ZMĚNIT SVOU DODACÍ ADRESU?

            Vezměte prosím na vědomí, že vaši dodací adresu nelze po zpracování nebo odeslání objednávky upravit. Aktualizujte prosím svou dodací adresu na adresu vašeho bydliště nebo na preferované místo určení objednaného produktu.


            6. JAK DLOUHO TRVÁ DOPRAVA A JAK MOHU SLEDOVAT SVŮJ BALÍČEK?

            Dodací lhůta závisí na vámi zvolené možnosti dopravy. Jakmile bude objednávka odeslána, zašleme vám e-mailem vaše sledovací číslo a sledovací web. Doručení je obvykle do 2-3 pracovních dnů.